Jak kupować?

Zakupy w naszym sklepie są niezwykle proste i intuicyjne! Poniżej zamieściliśmy miniprzewodnik, który w kilku krokach opisuje procedurę zakupów.

Pierwszym etapem jest odnalezienie i wybór interesującego nas modelu obuwia. Następnie należy dobrać odpowiedni rozmiar w oparciu o podaną tabelę rozmiarów. Po zdecydowaniu, który rozmiar będzie nam pasował, należy wybrać odpowiedni rozmiar z listy rozwijalnej poprzez kliknięcie na niego, a następnie dodanie produktu do koszyka poprzez wybranie "do koszyka".

W tym momencie wyświetli się koszyk, gdzie możemy usunąć niepotrzebne produkty lub powrócić do sklepu, aby dodać kolejne. W tym etapie należy także wybrać formę płatności i sposób dostawy, w zależności czy chcemy płacić z góry, przelewem, czy może gotówką dla kuriera przy odbiorze paczki.

Po wybraniu formy płatności, aby przejść dalej należy kliknąć "Do kasy". W następnej chwili wyświetli się kolejny ekran. Klienci, którzy posiadają już swoje konto w sklepie mogą się zalogować podając e-mail i hasło. Pozostali klienci mogą się zarejestrować ("Dodaj konto") lub po prostu złożyć zamówienie bez rejestracji klikając "Kontynuuj jako gość". W kolejnym etapie należy podać wszystkie dane konieczne do wysyłki obuwia. Klienci, którzy chcą otrzymać fakturę VAT wybierają pole "firma". Jeżeli chcesz przekazać obsłudze sklepu jakąś informację umieść ją w polu "Uwagi".

Po wprowadzeniu wszystkich danych klikamy przycisk "Dalej". W tym momencie wyświetlił się nam ekran z podsumowaniem naszego zamówienia. Jeżeli chcemy coś poprawić lub zmienić możemy wrócić wybierając "Wstecz". Natomiast jeżeli wszystko jest w porządku wybieramy przycisk "Złóż zamówienie na kwotę...".

To wszystko! W tym momencie nasze zamówienie zostało przesłane do sklepu. Wyświetlił się ostatni ekran z komunikatem końcowym. W zależności od wybranej formy płatności zobaczymy różny komunikat. W przypadku wyboru szybkiego przelewu online należy jeszcze wybrać nasz bank i opłacić zamówienie. 

Zachęcamy do zakładania konta klienta w sklepie (rejestracji). W systemie zapamiętywane są dane wysyłkowe i historia zamówień, za każdym razem jak chcemy złożyć zamówienie nie musimy wypełniać formularza z danymi.

 

Klienci, który zdecydują się na zakupy przez telefon, proszeni są o kontakt z obsługą sklepu drogą:

- mailową: vilero@shop.pl

- telefoniczną pod nr: 505457372

- oraz fb za pomocą Messengera.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl