Pytania i odpowiedzi

 

Kupując w sklepie www.vilero.pl z kim zawieram umowę sprzedaży?

Sklep internetowy działający pod adresem www.vilero.pl prowadzony jest przez:

EuObuwie Katarzyna Sala

Marcówka 182

34-210 Zembrzyce

NIP: 5521721667

 

tel: 506 520 299 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-17:00)

e-mail:vilero@shop.pl

 

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

 

  1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Nie, w celu złożenia zamówienia w naszym sklepie nie trzeba się rejestrować  i dla Państwa wygody, można dokonać zakupu bez rejestracji.

 

  1. JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W WASZYM SKLEPIE ?

Zamówienia w naszym sklepie można składać przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00- 17:00. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy pod numerem tel. 506 520 299.

 

  1. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZAMÓWIONY TOWAR?

Zamówienia  wysłane są od 3-4 dni roboczych od otrzymania przez nas płatności (w przypadku wysyłki pobraniowej, czas wysyłki nie ulega zmianie) Czas dostarczenia przesyłki:

- Kurier GLS - czas dostawy 24h

- Paczkomaty InPost - czas dostawy 24h

 

  1. CZY PRODUKT MOŻNA ZAKUPIĆ W SKLEPIE STACJONARNYM LUB ODEBRAĆ OSOBIŚCIE ?

Tak, Produkty można przymierzyć i zakupić w naszym sklepie stacjonarnym.

Emi Romani

ul. Jagiellońska 5

33-300 Nowy Sącz

Sklep jest czynny:

PON-PT 10:00 - 18:00

SOB 10:00 - 14:00

 

  1. JAKI JEST CAŁKOWITY KOSZT TRANSAKCJI ?

Całkowity koszt transakcji to cena towaru + koszty przesyłki.

Dostawa gratis – zamówienie od 300zł.

 

  1. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ OTRZYMANIA FAKTURY VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Tak wystawiamy faktury VAT.

 

  1. DO KIEDY MOGĘ DOKONAĆ WPŁATY?

Na wpłatą za zamówienie czekamy do 3 dni roboczych od daty zakupu.

 

  1. W JAKI SPOSÓB MOŻNA DOKONAĆ PŁATNOŚCI ZA ZAKUPIONY PRZEDMIOT?

Płatności można dokonać przelewem tradycyjnym lub poprzez szybkie płatności, których operatorem jest BLUE MEDIA lub opłacić zamówienie przy odbiorze.

 

  1. CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZWROTU lub WYMIANY zakupionych produktów?

Tak, jest możliwość zwrotu/wymiany.

 

  1. JAKI JEST KOSZT WYMIANY ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW?

Zamianę na inny rozmiar/model/kolor, realizujemy na nasz koszt.

 

  1. CZY ZWROT JEST DARMOWY?

Nie, koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

 

  1. W JAKIM TERMINIE MOŻNA DOKONAĆ ZWROTU?

Kupującemu przysługuje 14dni od odebrania przesyłki na dokonanie zwrotu. Zwrot należy zgłosić korzystając z internetowego formularza znajdującego się w zakładce Wymiany / Zwroty / Reklamacje.

 

  1. CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?

Nie, w tym momencie, nie przewidujemy wysyłek poza granice kraju.

 

  1. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl